anne ⋅ 14 mrt 18 ⋅ 2 min

VERTALEN.NL wint eerste prijs met creatieve campagne

vertalen.nl_professioneel_vertaalbureau

VERTALEN.NL wint eerste prijs t.w.v. bijna € 50.000 met creatieve campagne

OEGSTGEEST – 4-2-2016 – Woensdag 3 februari 2016 nam het in Oegstgeest gevestigde vertaalbureau VERTALEN.NL de eerste prijs in ontvangst ter waarde van bijna € 50.000. De prijs werd feestelijk uitgereikt door Clear Channel Hillenaar, een grote speler op de Nederlandse markt voor outdoor reclame.

De door Clear Channel Hillenaar uitgeschreven wedstrijd bestond uit het maken van een videocampagne van slechts zes seconden. Tijs van der Hulst roemde namens de jury de inzending van VERTALEN.NL met name om de eenvoud, duidelijkheid en het succes waarmee een verhaal was omgezet in een video van zes seconden. Namens VERTALEN.NL bedankte Rolf Wennekes Clear Channel Hillenaar: “Het is fantastisch om als bedrijf uit een nichemarkt deze prachtige prijs in de strijd met serieuze concurrentie gewonnen te hebben.”

De gewonnen prijs geeft recht op presentatie van de videocampagne op de grote digitale billboards langs de A5 en S106 in Amsterdam en langs de A16 in Rotterdam. Gedurende een hele week dit jaar zal de “micro movie” van VERTALEN.NL vertoond worden.

Dat de uitschrijvende en winnende partij beide Oegstgeester bedrijven zijn, is puur toeval. VERTALEN.NL bestaat sinds 2006 en is sinds 2013 gevestigd in Duinzigt in Oegstgeest. Het full-service vertaalbureau voorziet de overheid, het bedrijfsleven en de industrie van constante stromen van vertaal- en opmaakwerk in alle talen van de wereld. De onderneming is sinds 2009 gecertificeerd voor de Europese vertaalstandaard (NEN EN 15038) en heeft onlangs het certificaat behaald voor de internationale vertaalnorm ISO 17100.

Clear Channel Hillenaar exploiteert buitenmedia zoals billboards, abri’s en reclamemasten door heel Nederland en staat in de top drie van buitenreclame-exploitanten.